piątek, 4 sierpnia 2017

Gdzieś pod chmurami

Witajcie Kochani! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa w komentarzach - bardzo się cieszę, że tu zaglądacie! 

Dziś, rzutem na taśmę mam do pokazania kolejny layout z najnowszej kolekcji 49 and Market - Cottage Life oraz z mnóstwem nowych kwiatów tej samej marki. Kolekcja jest tak łatwa "we współpracy" i jak pozostałe linie 49 and Market ma bardzo dużo wzorów do wykorzystania, w szerokiej palecie kolorów, zatem można swobodnie wybierać, przebierać i brać co dla nas najlepsze.
Natomiast nowe linie kwiatów papierowych to świetnie skomponowane zestawy kwiatków w kilku opcjach i rozmiarach - mnie zawsze najbardziej brakuje tych najmniejszych, drobnych kwiatuszków a na rynku najczęściej z tych drobnych spotykamy różyczki. Róże nie do wszystkiego pasują, zatem ja się bardzo cieszę, że w przypadku 49 and Market jest taki wybór. :) Mam nadzieję, że skusicie się i sami spróbujecie pracy z tymi produktami - gorąco zachęcam i przypominam, że znajdziecie je w Craft4You

A teraz layout. Zdjęcie zrobione na Górze Żar w Beskidzie Małym, rok temu. Spontaniczna wycieczka zwieńczona odpoczynkiem, pięknymi widokami i kolejnymi świetnymi zdjęciami. To konkretne zdjęcie z Martą doskonale pasowało do kolorystyki kolekcji, miałam wrażenie, że layout po prostu sam się składa :) Postawiłam na kobiecą aranżację z mnóstwem kwiatów i elementów 3D i mam kolejną pamiątkę z fantastycznego spotkania.






Pozdrawiam ciepło i życzę Wam pięknego weekendu! 

5 komentarze :

AniaTworzy pisze...

piekna kompozyja kwiatowa!

Lisa Griffith pisze...

I love this page Karola! I have a lot of 49& Market in a DT kit on it's way to me and you have inspired me so much! Such a pretty design xo

Patty O'Malley pisze...

Beautiful layout, Karola! The blue background perfectly shows off the pretty flowers and photo.

Marci pisze...

Gorgeous!

phann son pisze...

album wyszedl piekny zdjecia rowniez :)!



ตารางคะแนน

LinkWithin

.